Garantáljuk, hogy nem fognak megbüntetni!Számos tévhit kering a köztudatban az utólag beépített nappali menetfényekkel kapcsolatban, ami nem teljesen alap nélküli, hiszen a piacon rengeteg illegális termék érhető el. A Lumenet által forgalmazott Osram nappali menetfény szettek minden esetben megfelelnek a vonatkozó jogszabályoknak. Ennek bizonyítására különleges garanciát biztosítunk Neked:Ha a Nálunk vásárolt és az előírásoknak megfelelően beüzemelt nappali menetfény szett beépítése miatt megbüntetnek, álljuk a számlát. Amennyiben kizárólag a beépített nappali menetfény szett miatt kívánnak megbírságolni, ne fogadd el a helyszíni bírságot és válaszd a feljelentést. Ez után azonnal vedd fel a kapcsolatot velünk, hogy ügyvédeink kezelni tudják az ügyet.A legkülönlegesebb Osram nappali menetfény újratervezve..
Az Osram nagysikerű DRL 101-es menetfénye sokak számára ismerős, hiszen egyedülálló megjelenése messziről megkülönbözteti versenytársaitól. Az Osram azonban 2013 novemberében kivonta forgalomból a közkedvelt termékét, mert a vezérlőelektronika működési elvéből (feszültségfigyelés) adódóan több esetben rendellenes működés okozott. De végre itt az új DRL 102...Élmény kibontani
Már a doboz súlyán is érezni, hogy „ebbe bizony van anyag”. És van: a szett mindent tartalmaz, ami a beszereléshez szükséges, a lámpák robosztusak, masszívak. Már tapintásra is lehet érezni, hogy ezt nem egy évre tervezték..Újratervezés: gyenge pont megszüntetve, ráncfellvarva, átnevezve.
A háromvezetékes vezérlőt az Osram lecserélte egy négyvezetékes vezérlőre, ami egyszerűségénél fogva kizárja a meghibásodás esélyét is. A bekötés pofonegyszerű: A piros és kék vezeték a szokványos módon az akkumulátor pozitív és negatív kapcsaira kötjük. Erről kapja a menetfény a működéshez szükséges tápfeszültséget, így működése semmilyen formában nem zavarja a Can-Bus rendszerű autókat. A narancsszínű vezetéket egy gyújtás pozitív pontra kell kötni, azaz egy olyan pontra, amin csak akkor van feszültség, ha az autó slusszkulcsa félig el van fordítva. Ilyen pont például az ablakemelő a belső szellőztetés pontja lehet. Az innen levett vezérlőjel szintén nem fog hibajelzést produkálni Can-Bus-os autóknál. A narancs vezetékről érkező jelnek köszönhetően tehát a menetfény önműködően be fog kapcsolni, ha elindítjuk az autónkat. A zöld vezeték tiltó funkciót fog ellátni, tehát ez fogja menet közben, a tompított fényszóró bekapcsolásakor 50%-ra csökkenteni a DRL fényét. Ehhez a zöld vezetéket a helyzetjelző izzó pozitív pontjára kell kötni. Ilyen egyszerű. Fontos, hogy a gyári csatlakozókat nem szabad elvágni, a menetfénynek tilos közvetlenül 12-14 Voltot adni, mert az a kimagasló 5 éves jótállás azonnali megvonásával jár.A menetfény lámpák alakjukat megjelenésüket tekintve szinte azonosak a közkedvelt DRL 101-el, ugyanúgy a lámpák két oldalán lévő rejtett LED világít meg egy recés áttetsző csövet, mely vízszintesen helyezkedik el a lámpában. Ezáltal kívülről a lámpák egy „neon” szerű homogén fényhatást keltenek. A DRL 102 fényárama a szabványokban rögzített maximális 800 Candella. Így a szembe jövők sok száz méterről látni fogják autódat.A külalakon csupán annyi változott az előző szériához képest, hogy a lámpák külső oldalán lévő (burkolat alatti) ezüst előlap, nem sima felületű, hanem igényesen bordázott. A termék mindenpontján látni fogod az Osram-tól elvárható igényes, maximalista formatervezést.Kidobhatod a helyzetjelzőt – ez sokkal jobb leszAz Osram DRL 102 rendelkezik DIM, azaz helyzetjelző funkcióval. Igen, legálisan, nem fog piszkálni a rendőr (a burába is bele van nyomtatva a szabványos A00 jelölés, amit a rendőr vizsgálhat). Ez azt jelenti, hogy kiváltja a termék a meglévő gyári helyzetjelzőt. Éjszaka tehát a DRL 102 fog automatikusan 50%-os fénnyel működni, ami nyilván sokkal több fény, mint a sárgás helyzetjelző. A Can-Bus hibajelzés elkerülésére a szettben lévő W5W Control Unit eszközöket be kell rakni a helyzetjelző helyére.Amennyiben nem szeretnéd használni a DIM funkciót, úgy bekötésnél ne használd a zöld tiltószálat. Helyette vásárolj párszáz forintért egy nyitóérintkezős segéd relét és ezt kösd a helyzetjelző pozitív pontjára és egy negatív pontra. A segéd relé nyitóérintkezőjén pedig vezesd át az indításra szolgáló piros vezetéket. Így a helyzetjelző bekapcsolásakor nyit az érintkező és lekapcsolja a tápot a menetfényről. Ez esetben természetesen benn kell hagynod a sima helyzetjelzőt.